Универзитет у Новом Саду Технички Факултет "Михајло Пупин" Зрењанин

Menadžment održavanja


Spisak ispitnih pitanja

Ispitna pitanja su podeljena u dva kolokvijuma:
 
I Kolokvijum
  1. Definicija projektovanja sistema održavanja
  2. Linijska i hijerarhijska struktura održavanja
  3. Procedura projektovanja sistema tehničkog održavanja
  4. Osnovni upravljački procesi (Planiranje, Organizovanje, Rukovođenje, Kontrolisanje)
  5. Cilj sistema održavanja
  6. Sistem čistog održavanja
  7. Fizički i apstraktni elementi održavanja
  8. Principi organizovanja održavanja
  9. Tehničko održavanje
  10. Sistem održavanja
  11. Vrste neispravnosti sastavnih delova sistema
  12. Nabroj metodologije održavanja
  13. Troškovi životnog ciklusa i troškovi održavanja
  14. Prednosti i nedostaci centralizovanog održavanja
  15. Prednosti i nedostaci decentralizovanog održavanja
  16. Organizaciona struktura održavanja (organizacija poslova održavanja)
  17. Organizovanje tehničke pripreme održavanja
  18. Organizovanje operativne pripreme održavanja
  19. Organizovanje preventivnog i investicionog održavanja
  20. Kontrola kvaliteta u održavanju

II Kolokvijum

  1. Potrebe za primenom tehnologije korektivnog održavanja
  2. Faktori za nastanak potrebe za primenom korektivnog održavanja
  3. Način otklanjanja otkaza
  4. Postupci otklanjanja neispravnosti sistema (tehnologije korektivnog održavanja)
  5. Ciljevi kompjuterizacije održavanja
  6. Najvažniji faktori za izbor softverskog paketa za upravljanje procesom održavanja tehničkih sistema
  7. Problemi prilikom kupovine i implementacije softvera za upravljanje održavanjem
  8. Globalno upravljanje održavanjem
  9. Moduli softvera održavanja tehničkih sistema
  10. Koraci za uspešnu implementaciju računarom podržanog sistema upravljanja održavanjem tehničkih sistema
  11. Faze konkurentnog inženjerstva
  12. Ciljevi reinženjeringa
  13. Faze sprovođenja reinženjeringa
  14. Za menadžment održavanja tehničkih sistema u cilju ostvarenja ciljeva materijalne proizvodnje važe isti relevantni principi koji mogu da utiču na kvantitativne i kvalitativne aspekte, a to su principi: (suština menadžmenta u procesu održavanja)